لوله زهکش چيست؟
نوشته شده توسط : ساخت بازار

لوله زهکش،PVC از محصولاتیست که در صنعت کشور بسیار مورد استفاده و استقبال قرار می گیرد. شکل این نمونه لوله صورت کلافهای خرطومی مشبک و غیر مشبک می باشد که طول کلافها و تعداد سوراخ ها در هر ردیف بر حسب سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. زهکشی که در لغت به معنی خارج کردن آب اضافی از زمین می‌باشد یکی از کارهایی است که از دویست سال قبل مرسوم بوده است. البته خارج شدن آب از زمین بطور طبیعی نیز صورت می گیرد، لذا زهکشی فقط این فرآیند طبیعی را سرعت می‌‍‌بخشد . به تعبیر دیگرمدیریت سفره آب زیرزمینی در جهت منافع اقتصادی و اجتماعی در کنار حفظ محیط زیست می باشد.

کاربرد لوله های زهکشی از جنس PVC

باقی ماندن آب در زمین که می تواند به دلیل باران شدید و مداوم، نشت از رودخانه ها وکانال ها ، بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، وجود موانع طبیعی و مصنوعی در مسیرحرکت آب های زیرسطحی و... باشد، باعث پرشدن خلل و فرج خاک و کاهش اکسیژن آن، کاهش فعالیت میکرو ارگانیزم ها و در نهایت باعث کاهش کیفیت خاک و در نتیجه از بین رفتن گیاهان و موجودات زنده خاک شود.

 به منظور بهبود کیفیت و جلوگیری از تخریب خاک، با استفاده از زهکشی آب و املاح اضافی از خاک خارج و شرایط مناسب برای کشت گیاهان فراهم می گردد. از جمله موارد کاربرد لوله های زهکشی عبارتند از:

1.خارج کردن آب حاصل ازآبشویی زمین های شور و تبدیل زمین ها به مزارع قابل کشت

2.خارج ساختن آب اضافی حاصل از بارندگی و آبیاری در مزارع و در نتیجه حفظ کیفیت آن

مشاهده ادامه مطلب در : http://sakhtbazar.com/?type=modules&module=Articles&cat=mechanical%20equipment&article=1458112696

 

لوله فلزی-لوله در جدول-لوله و اتصالات-لوله صنعتی-لوله چیست-لوله آهنی-انواع لوله- لوله‌های گالوانیزه-لوله‌های فولادی گالوانیزه-لوله‌های آهنی گالوانیزه-لوله‌های چدنی-لوله‌های پی وی سی-لوله PVCلوله PVC-لوله‌های پلاستیکی-لوله‌های ABS-لوله‌های PP-لوله‌های CPVC-لوله‌های PB-لوله‌های PVC-منهول-کاروگیت-پلی اتیلن-اتصالات-لوله پلیکا-پولیکا-پلیکا-رایزر-لوله فاضلاب-لوله گالوانیزه-نیوپایپ-لوله سفید-سوپر پایپ-بوشن-پلی پروپیلن-قیمت لوله-بهترین لوله-ساخت بازار-قیمت گالوانیزه-لوله پنج لایه-لوله پنج لایه-لوله PEX-لوله 3 لایه-لوله گرمایش از کف-لوله آب-مصالح-لوله-لوله توكار-لوله روكار-لوله ساختماني-آذرلوله-لوله زهكش-قيمت لوله پي وي سي-مشخصات فني لوله ها-لوله با قيمت مناسب-خريد لوله-استعلام قيمت لوله-لوله هاي چندلايه-لوله دولايه-لوله سه لايه-لوله چهار لايه-لوله پنج لايه-لوله حمام-لوله دستشوئي-عيب لوله-خرابي لوله-چكه كردن لوله-قطر لوله-جنس لوله-قيمت لوله-لوله آبياري-نانو لوله-لوله نانو-بسته بندي لوله-اتصالات لوله-زانو-سه راهي-زانوي 90-لوله پلي اتيلن-لوله هاي آبرساني-لوله با جنس خوب-حفاري-فروش لوله-خريد لوله-واردات لوله-مشخصات فني لوله-مشخصات لوله ها- هزينه لوله كشي-انواع لوله كشي-لوله كشي ساختمان- لوله تحت فشار چسبي-





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: